Samorząd Uczniowski działa na podstawie Art. 55 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. i Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 września 2004r. Samorząd Uczniowski działający w naszej szkole posiada również własny regulamin, który jest zgodny ze Statutem Szkoły.
Do najważniejszych zadań Samorządu Uczniowskiego należą:
1. Pobudzanie i organizowanie różnych form aktywności uczniów.
2. Włączanie się w organizację życia szkolnego w porozumieniu z dyrektorem i całym gronem pedagogicznym.
3. Reprezentowanie całej społeczności uczniowskiej w szkole i organizacjach pozaszkolnych.
4. Włączanie się w działalność charytatywną.
5. Promowanie wśród uczniów pożądanych postaw.
W bieżącym roku szkolnym członkowie Zarządu SU angażują się w życie szkoły, m.in. poprzez:
- udział w akcjach charytatywnych
- współudział w organizacji wybranych uroczystości szkolnych (Walentynek, Dnia Kobiet, Dnia Samorządności);
- włączanie się w promowanie szkoły.
Przypominamy, że zgodnie z obowiązującym Regulaminem członkami Samorządu Uczniowskiego są wszyscy uczniowie liceum i technikum.
Drodzy Uczniowie,
zachęcamy, abyście z aktualnymi pomysłami lub problemami zgłaszali się do swoich przedstawicieli w Zarządzie SU lub do opiekunów SU.